تعداد بازدید: 1917

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 21 مرداد 1393-20:31

عبدالرضا خلردی:

عنوان "بیکار" نباید در مازندران جایگاه داشته باشد

مدیر موسسه نگار نصر مازندران: بیش از 30میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم/معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران: بعد از خراسان رضوی، مازندران در رده دوم بسیج کشور قرار دارد.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: عبدالرضا خلردی -مدیر موسسه نگار نصر مازندران- در نشست خبری اظهار داشت: موسسه نگار نصر مازندران از کسانی که طرح و ایده در زمینه کسب و کار دارند، حمایت و پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه از سال 91 تاکنون بیش از 30میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم، گفت: برای کسانی که در زمینه ایجاد اشتغال به مشاوره نیاز دارند، مشاوره شغلی ارائه می دهیم چون در شرایط فعلی ایجاد اشتغال، نیازمند آشنایی با اصول و ضوابط است که اگر کسی به این ضوابط آشنا نباشد ممکن است به خطا برود.

خلردی با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی برای کارجویان، تصریح کرد: حمایت از شرکت های تعاونی و کارفرمایان از دیگر برنامه های ما است و اگر طرح اشتغال زایی برای بانک عامل، توجیه داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

این مسئول یادآور شد: حمایت های اشتغالزایی ما بیشتر در زمینه فعالیت های کشاورزی است.

خلردی با اشاره به شناسایی ظرفیت ها و فرصت های اشتغال زایی در مازندران، خاطرنشان کرد: با ظرفیت هایی که داریم عنوان "بیکار" نباید در مازندران جایگاه داشته باشد.

وی ادامه داد: بعد از طرح های اشتغال زایی، فعالیت ما در زمینه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.

*بسیج در اکثر رشته های ورزشی فعال است

سرهنگ احمد الماس پور در نشست خبری اظهار داشت: بسیج تقریبا در قشرهای مختلف، حضور فعال دارد و از جمله این برنامه ها حضور در برنامه های سلامت جسمی و روانی است که گل سرسبد این بخش هم ورزش است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های ورزشی مازندران، بسیج در اکثر رشته های ورزشی فعال است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بعد از خراسان رضوی، مازندران در رده دوم بسیج کشور قرار دارد، گفت: ورزش را به پایگاه های مقاومت در استان تسری دادیم تا این خدمات به همه مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه معتقدیم جوانان و نوجوانان باید فضایی امن و سالم برای اوقات فراغت داشته باشند، ادامه داد: به همین منظور ایجاد ورزشگاه پاک و سالم را در محلات شروع کردیم که در سرانه ورزش استان هم تاثیر معناداری خواهد داشت.

الماس پور با اشاره به اینکه ایجاد چمن های مصنوعی از دیگر اقدامات ما در حوزه ورزش است، متذکر شد: در 99 درصد از شهرستان ها هم مکان سرپوشیده برای ورزش خواهران و برادران ایجاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقداماتی که انجام دادیم متعلق به جمهوری اسلامی است و همه افراد می توانند از این امکانات بهره ببرند.

الماس پور با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی مازندران، افزود: این مسابقات از 22 تا 25 مرداد در ساری برگزار می شود.

 



    ©2013 APG.ir